«Звичайно, ми втомилися». Технічний продюсер S.T.A.L.K.E.R. 2 розповів, що відчувають розробники з наближенням довгоочікуваного релізу | dev.ua

«Звичайно, ми втомилися». Технічний продюсер S.T.A.L.K.E.R. 2 розповів, що відчувають розробники з наближенням довгоочікуваного релізу | dev.ua

«Звичайно, ми втомилися». Технічний продюсер S.T.A.L.K.E.R. 2 розповів, що відчувають розробники з наближенням довгоочікуваного релізу

Технічний продюсер S.T.A.L.K.E.R. 2 Євген Кулик розповів журналістам PC Gamer на Gamescom, що гра мала «довгий і важкий шлях» розробки, але співробітники GSC Gamer Worlds наполегливо працювали й підтримували один одного.

Залишити коментар

«Звичайно, ми втомилися». Технічний продюсер S.T.A.L.K.E.R. 2 розповів, що відчувають розробники з наближенням довгоочікуваного релізу | dev.ua

«Звичайно, ми втомилися». Технічний продюсер S.T.A.L.K.E.R. 2 розповів, що відчувають розробники з наближенням довгоочікуваного релізу | dev.ua

«Звичайно, ми втомилися». Технічний продюсер S.T.A.L.K.E.R. 2 розповів, що відчувають розробники з наближенням довгоочікуваного релізу | dev.ua

«Звичайно, ми втомилися». Технічний продюсер S.T.A.L.K.E.R. 2 розповів, що відчувають розробники з наближенням довгоочікуваного релізу | dev.ua

«Звичайно, ми втомилися». Технічний продюсер S.T.A.L.K.E.R. 2 розповів, що відчувають розробники з наближенням довгоочікуваного релізу | dev.ua

Технічний продюсер S.T.A.L.K.E.R. 2 Євген Кулик розповів журналістам PC Gamer на Gamescom, що гра мала «довгий і важкий шлях» розробки, але співробітники GSC Gamer Worlds наполегливо працювали й підтримували один одного.

«Коли ми переїхали до Чехії одразу після російської агресії, ми працювали дуже близько один до одного. Навіть після роботи ми говоримо про гру, приймаємо якісь рішення, постійно обговорюємо, що потрібно покращити», — сказав Кулик.

Він нагадав, що GSC наразі має дві великі студії, в Чехії та Україні. В Києві є «дуже великий офіс», де працює майже 200 людей. «Ці люди постійно працюють під великим тиском через постійні бомбардування, постійні сирени повітряної тривоги», — відзначив розробник.

За його словами, в студії дуже натхненні реакцією геймерів на S.T.A.L.K.E.R. 2, яка надає їм енергії. Релізом довгоочікуваної гри (перезапуск розробки анонсували ще у 2018 році) студія хоче зробити заяву.

«Звичайно, ми втомилися. Це як довгий забіг з такою кількістю проблем, з якими ми зіткнулися під час розробки… Зараз ми повинні зробити все можливе, щоб закінчити цей проєкт, закінчити цю гру, випустити її для публіки й сказати: Агов, ми тут»», — відзначив Євген Кулик.

Після серії відкладень релізу, «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» має вийти 20 листопада для Xbox Series X/S та PC.

Источник: dev.ua

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *