Український розробник, який раніше працював у VG Entertainment, заявив, що «S.T.A.L.K.E.R. 2 — архаїчна й посередня гра», яка «тримається на спадщині титанів» | dev.ua

Український розробник, який раніше працював у VG Entertainment, заявив, що «S.T.A.L.K.E.R. 2 — архаїчна й посередня гра», яка «тримається на спадщині титанів»

Українські розробники ігор розповіли, які проєкти вважають найкращими та найгіршими у 2024 році. Євген Фільченко, Lead UX Designer в Epic Games, який раніше працював у багатьох відомих студіях, зокрема VG Entertainment (колишня Vostok Games), відзначив, що розривається «між почуттям патріотизму, професійною етикою та тверезим поглядом на речі», і розкритикував S.T.A.L.K.E.R. 2.

Залишити коментар Facebook Twitter Vk Telegram

Український розробник, який раніше працював у VG Entertainment, заявив, що «S.T.A.L.K.E.R. 2 — архаїчна й посередня гра», яка «тримається на спадщині титанів»

Українські розробники ігор розповіли, які проєкти вважають найкращими та найгіршими у 2024 році. Євген Фільченко, Lead UX Designer в Epic Games, який раніше працював у багатьох відомих студіях, зокрема VG Entertainment (колишня Vostok Games), відзначив, що розривається «між почуттям патріотизму, професійною етикою та тверезим поглядом на речі», і розкритикував S.T.A.L.K.E.R. 2.

Про це Фільченко розповів у матеріалі Gamedev DOU.  За його словами, цього року було «багато чудових ігор у сегменті B-A класу», зокрема нуарний детектив з атмосферою антиутопії Nobody Wants to Die та продовження зимової стратегії про виживання та менеджмент ресурсів Frostpunk 2. Але найрезонанснішою для української спільноти він назвав «ААА-реліз S.T.A.L.K.E.R. 2».

«У цьому випадку розриваєшся між почуттям патріотизму, професійною етикою та тверезим поглядом на речі. Але сьогодні скажу, як є, і нехай мене, буркуна з профдеформацією, пробачать фанати та команда. Якщо покласти руку на серце, S.T.A.L.K.E.R. 2 — архаїчна й посередня гра майже в усіх аспектах. Вона тримається на спадщині титанів, які створили оригінал і вперше адаптували всесвіт роману Стругацьких у формат відеогри», —  стверджує Євген Фільченко.

Він нагадав, що розробників перших частин звільнили зі студії GSC, коли вони вперше намагалися створити S.T.A.L.K.E.R. 2 майже 15 років тому.

«Тоді вони створили нову студію — 4A Games — і хотіли продовжити роботу над серією, але зіткнулися з нереалістичними умовами ліцензування. У таких обставинах їм вдалося створити новий потужний всесвіт — Metro. Команда випустила кілька якісних ігор і зайняла гідне місце на світовому ринку, підтвердивши свій видатний талант», — відзначає розробник.

4A Games була не єдиною студією від колишніх розробників S.T.A.L.K.E.R. Ще однією командою, яка намагалася створити духовного нащадка цієї серії, була Vostok Games зі своїм проєктом Survarium. У цій студії як Lead Game Designer/UX Designer у 2015–2016 роках працював і Євген Фільченко. Згодом, після невеликої перерви, він також повернувся до Vostok Games, щоби працювати над грою Fear the Wolves. 

Після цього розробник також працював у таких відомих студіях, як-от: People Can Fly, Flying Wild Hog, CCP, Ubisoft Singapore та Ubisoft Toronto, і наразі займає позицію Lead UX Designer в Epic Games. Нагадаємо, що торік Vostok Games провела ребрендинг, щоби «позбутися радянської спадщини» в назві. Студія змінила назву на VG Entertainment.

Фільченко також вказав, що над перезапуск розробки S.T.A.L.K.E.R. 2 працював зовсім інший колектив. «І хоча серед розробників були досвідчені спеціалісти, вони вперше працювали як ААА-команда. Це відчувається з перших до останніх хвилин гри», — вважає дизайнер.

Він додав, що попри всі недоліки, зокрема «баги та мізантропічний геймдизайн», продовжує грати в S.T.A.L.K.E.R. 2.

«З одного боку, я не можу перестати уявляти, якою могла б вийти ця гра, якби її створила оригінальна команда. А з іншого, я приймаю реальність, як воно є. Я вірю, що наступна частина серії стане гідним розширенням цього унікального всесвіту. Тому що команда здобула необхідний досвід», — зазначив Євген Фільченко. 

Нагадаємо, що попри три номінації на щорічну нагороду Steam Awards, яка визначається голосуванням гравців, S.T.A.L.K.E.R. 2 не здобула жодної перемоги. Space Marine 2 від студії з російським корінням Saber також не вдалося здобути нагород — більшість перемог здобула китайська Black Myth: Wukong.

Источник: dev.ua

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *