S.T.A.L.K.E.R. 2 на вихідних оновила рекорд за кількістю одночасних гравців. Розробники вже готують новий патч із виправленнями, який має з’явитися найближчими днями | dev.ua

S.T.A.L.K.E.R. 2 на вихідних оновила рекорд за кількістю одночасних гравців. Розробники вже готують новий патч із виправленнями, який має з'явитися найближчими днями

У неділю українська гра S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl оновила свій рекорд пікового онлайну — в моменті в неї одночасно грали понад 120 000 гравців. Студія GSC Game World також розповіла, які виправлення ввійдуть у перший великий пострелізний патч, який з’явиться цього тижня.

Залишити коментар Facebook Twitter Vk Telegram

S.T.A.L.K.E.R. 2 на вихідних оновила рекорд за кількістю одночасних гравців. Розробники вже готують новий патч із виправленнями, який має з'явитися найближчими днями

У неділю українська гра S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl оновила свій рекорд пікового онлайну — в моменті в неї одночасно грали понад 120 000 гравців. Студія GSC Game World також розповіла, які виправлення ввійдуть у перший великий пострелізний патч, який з’явиться цього тижня.

За даними аналітичного сервісу SteamDB, 24 листопада в S.T.A.L.K.E.R. 2 було зафіксовано 121 335 одночасних гравців. Через 4 дні після релізу гра залишається в топ-3 продажів магазину Steam. Наразі гра отримала вже понад 30 000 «переважно схвальних» відгуків від гравців — 78% рекомендують проєкт.

Попри слова засновника студії GSC Game World Сергія Григоровича про те, що в грі «багів вже настільки мало, що вже не соромно випускати», технічна сторона S.T.A.L.K.E.R. 2 лишається найслабшим місцем проєкту, на який нарікає чимало оглядачів та гравців.

За словами розробників, «Серце Чорнобиля» отримає перший пострелізний патч протягом наступного тижня. Він може з’явитися ще до середи. 

Патч принесе такі покращення технічних та геймплейних аспектів:

  • Виправлення збоїв у розподілі пам’яті, які раніше призводили до несподіваних вильотів гри, зокрема, під час рендерингу та квестових сцен.
  • Виправлення кількох помилок, що блокували проходження основного квесту, застрягання NPC в об’єктах, неправильних маркерів квесту та проблем зі квестовими катсценами.
  • Перегляд квестів основної лінії (таких як «Образи абсолютної істини» або «Невеликий інцидент») для забезпечення плавних переходів, та щоб уникнути рідкісних випадків, коли гравці не можуть продовжити проходження квесту.
  • Виправлення того, що більшість апгрейдів не впливають на ціну зброї чи костюму, до якої вони застосовуються. Вартість предметів буде належним чином змінюватися відповідно до встановлених апгрейдів.
  • Виправлення поведінки NPC за відсутності укриття під час викиду.
  • Виправлення рідкісних пропусків анімації обличчя, неправильного розташування NPC та візуальних невідповідностей, як-от відокремлені голови та обриви одягу.
  • Покращення якості та стабільності візуальних ефектів.
  • Виправлення проблеми, коли гравці не могли закрити екран торгівлі після того, як вставляли набої не в той слот під час гри на геймпаді.
  • Сповіщення про квести тепер правильно відображатимуться під час діалогів.
  • Виправлення текстів та відсутніх підказок взаємодії.
  • Крім того, в майбутніх оновленнях GSC обіцяє виправити «мертві» зони стіків на геймпадах та помилки в роботі системи A-Life.

    Нагадаємо, що раніше розробники відзвітували по 1 млн проданих копій за менш ніж два дні після виходу гри. Охочих спробувати S.T.A.L.K.E.R. 2 в Україні виявилося настільки багато, що в українських провайдерів виникали перебої в роботі. 

    Источник: dev.ua

    Comments

    No comments yet. Why don’t you start the discussion?

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *