«Ми в цій трійці Черчиль, Microsoft – то є Рузвельт, а Nvidia – мабуть, Сталін». 10 інсайтів від ТОПа про роботу Boosteroid, однієї з найбільших геймінгових платформ | dev.ua

«Ми в цій трійці Черчиль, Microsoft – то є Рузвельт, а Nvidia – мабуть, Сталін». 10 інсайтів від ТОПа про роботу Boosteroid, однієї з найбільших геймінгових платформ

Хмарний геймінг, який дає змогу користувачам грати в ігри будь-якої складності в онлайні не привʼязуючись до параметрів конкретного девайса, зʼявився близько 15 років тому, але вже став індустрією із мільярдними обсягами. Платформа хмарного геймінгу Boosteroid, яка має R&D-офіс в Україні, посіла місце серед трійки лідерів цієї індустрії. 

Ми поговорили з Владом Косміним, корпоративним віце-президентом сервісу, про складнощі розвитку та можливі варіанти розбудови інфраструктури, про конкурентів та обсяги, а також, що важливо і яке майбутнє буде у хмарного геймінгу в умовах, коли перехід бізнесу, життя та розваг в хмару стає аксіомою.

Залишити коментар Facebook Twitter Vk Telegram

«Ми в цій трійці Черчиль, Microsoft - то є Рузвельт, а Nvidia - мабуть, Сталін». 10 інсайтів від ТОПа про роботу Boosteroid, однієї з найбільших геймінгових платформ

Хмарний геймінг, який дає змогу користувачам грати в ігри будь-якої складності в онлайні не привʼязуючись до параметрів конкретного девайса, зʼявився близько 15 років тому, але вже став індустрією із мільярдними обсягами. Платформа хмарного геймінгу Boosteroid, яка має R&D-офіс в Україні, посіла місце серед трійки лідерів цієї індустрії. 

Ми поговорили з Владом Косміним, корпоративним віце-президентом сервісу, про складнощі розвитку та можливі варіанти розбудови інфраструктури, про конкурентів та обсяги, а також, що важливо і яке майбутнє буде у хмарного геймінгу в умовах, коли перехід бізнесу, життя та розваг в хмару стає аксіомою.

Про Boosteroid

Boosteroid — геймінгова платформа, заснована на технологіях стрімінгового відео, де стрими запускаються на віддалених серверах графічного процесора (GPU). Це дозволяє кінцевим користувачам отримувати інтерактивні відеопотоки у режимі реального часу.

Завдяки інфраструктурній мережі на основі GPU, що охоплює 25 центрів обробки даних і ще 10, які будуть запущені до кінця 2024 року, Boosteroid обслуговує понад 5,7 млн користувачів у Європі, Північній та Південній Америці. Він співпрацює з великими брендами, такими як Google, для хмарних ігор на ОС Chrome, а також співпрацює з Microsoft, Samsung, LG, Hisense, Philips, Sharp тощо. Boosteroid використовує спеціальні апаратні рішення, розроблені ASUS, AMD та іншими компаніями, розроблені спеціально для їхніх платформ.

Холдинг Boosteroid має філії у 7 країнах та головний офіс у Техасі (США), а розробка програмного забезпечення та інших технічних питань відбувається у Києві. У Boosteroid працює 85 людей.

Причини вибору власної хмари

На початку свого розвитку у 2017 році, коли Boosteroid, як і більшість невеликих компаній, стартував у стартап-режимі, компанія прийшла до точки, коли потрібно було планувати роботу у хмарі. «Ми, як і всі, думали, от зараз я піду до Azure чи Google Cloud і вони зможуть мені допомогти розгорнути інфраструктуру в усьому світі і вже завтра я стану глобальним сервісом», — згадує Влад. 

Але згодом Boosteroid прийшов до того, що потрібно будувати свою інфраструктуру та розгортати власні сервери. І для цього, за словами корпоративного віце-президента, виявилось кілька причин:

  1. В першу чергу тому, що публічні хмари, що існують, не дуже адаптовані під ігрову індустрію, навіть якщо деякі сервіси кажуть що в них є ігрові інстанси. Boosteroid планував використовувати AAA-ігри, найбільш потужні та топові ігри на ПК, але вони потребують дуже великих ресурсів. «Якщо ви хочете дуже високу якість, а це принаймні Full HD і 60 FPS, а також топові ігри на кшталт Cyberpunk, Call of Duty чи Fortnite, то публічна хмара не дуже з цим впорається», — говорить Влад.
  2. Так склалось, що великі гравці, наприклад, Boosteroid, або Nvidia чи Microsoft і навіть трошки менший Amazon використовують власну хмару, як залізну, так і частину програмного забезпечення. В той час, як маленькі компанії обирають публічну або гібридну хмару, саме через те, що побудувати своє досить складно. 
  3. Це також питання ціни. «Це дуже великий компроміс, на який ми вирішили не йти. Не зважаючи на те, що деякі великі клауд-сервіси пропонували нам значну знижку до 50-60% на розгортання інфраструктури, все одно наша економіка не складалась», — пояснює віце-президент Boosteroid. 

Наприклад, за словами Влада, інфраструктура яку команда будує самостійно з 2023 року, і зараз розгортає по власних датацентрах, виглядає, як кастомне рішення, яке робили саме під Boosteroid. Відповідно, говорячи про цифри, віце-президент хмарного геймінгу акцентує, що якість стрімінгу відеоігор доходить до 4К до 120 FPS і навіть більше залежно від ігор. «Тобто це набагато краще ніж публічна хмара, і взагалі будь-яка хмара, окрім нашої власної, яку можна зараз запропонувати», — пояснює він. 

Источник: dev.ua

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *