«Ми повністю націлені на нових гравців». Творці S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли, що адаптували проєкт для геймерів, незнайомих з оригінальною трилогією | dev.ua

«Ми повністю націлені на нових гравців». Творці S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли, що адаптували проєкт для геймерів, незнайомих з оригінальною трилогією

Гейм-директор S.T.A.L.K.E.R. 2 Євген Григорович і PR-менеджер GSC Game World Захар Бочаров розповіли про те, що студія врахувала вихід гри на нову консольну аудиторію. Вони також прокоментували те, як повномасштабне вторгнення росії в Україну вплинуло на розробку.

Залишити коментар Facebook Twitter Vk Telegram

«Ми повністю націлені на нових гравців». Творці  S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли, що адаптували проєкт для геймерів, незнайомих з оригінальною трилогією

Гейм-директор S.T.A.L.K.E.R. 2 Євген Григорович і PR-менеджер GSC Game World Захар Бочаров розповіли про те, що студія врахувала вихід гри на нову консольну аудиторію. Вони також прокоментували те, як повномасштабне вторгнення росії в Україну вплинуло на розробку.

Про це йдеться у великому матеріалі видання Rock Paper Shotgun, яке поспілкувалося з розробниками. У ньому відзначається, що S.T.A.L.K.E.R. 2, попри те, що остання гра в серії вийшла  близько 15 років тому, відчувається як «сучасний шутер від першої особи».

«Нашою першою метою було зробити гру для гравців, які нічого не знають про перші ігри. Ми розуміли, що у нас буде величезна кількість нових гравців, і ми хочемо зробити гру цікавою для них», — сказав Євген Григорович.

За його словами, гравці, які знайомі з попередніми іграми, побачать певний зв’язок, наприклад зі старими персонажами. Вони отримають глибший і цікавіший досвід.

«Крім того, ми розраховуємо на консольну аудиторію та аудиторію Game Pass, яка буде величезною. Ми повністю націлені на нових гравців. І ми від самого початку знали, що це наша мета», — відзначив гейм-директор проєкту.

Він додав, що розробники «будують нову гру на тому, що вже мають», і відзначив, що S.T.A.L.K.E.R — унікальна, бо її ніхто «не копіював за дизайном та масштабом».

В Rock Paper Shotgun відзначають, що гра є дійсно унікальною хоча б тим, в яких обставинах вона створювалася. Через повномасштабне вторгнення росії в Україну, частина студії переїхала в офіс в Прагу, студію атакували російські хакери, а гейм-дизайнер і доброволець Збройних сил України Володимир Єжов віддав життя, захищаючи Бахмут від окупантів.

Це вплинуло на проєкт — GSC відмовилися від російського озвучення в S.T.A.L.K.E.R. 2, в ній також зникли практично всі внутрішньоігрові написи російською. Натомість з’явилося більше предметів та відсилань до української культури, наприклад, мозаїки.

«Ми, як українці, маємо власну ідентичність. Ми ідентифікуємо себе як українці. Ми маємо зовсім іншу історію та ідентичність, ніж інші країни навколо нас і для нас. Історично ми були дуже бунтівною нацією, з великою кількістю революцій, і ці революції в основному були викликані бажанням бути вільними й отримати більше свободи», — заявив Євген Григорович.

Нагадаємо, що після серії відкладень релізу, «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» має вийти 20 листопада для Xbox Series X/S та PC.

Раніше стало відомо, що актор театру та кіно, а нині військовослужбовець 12 бригади «Азов» Олександр Лаптій із позивним «Сей», зіграв одну з головних ролей у довгоочікуваному продовженні культової української відеоігри. Ось що він говорить про досвід роботи над S.T.A.L.K.E.R. 2.

Источник: dev.ua

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *