«Ми хочемо 90». Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли, що очікували значно гірших відгуків гравців через баги, але прагнуть, щоб вона сягнула ще вище | dev.ua

«Ми хочемо 90». Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли, що очікували значно гірших відгуків гравців через баги, але прагнуть, щоб вона сягнула ще вище

CEO української студії GSC Game World Євген Григорович зізнався, що очікував набагато гірших відгуків користувачів у Steam для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, враховуючи технічний стан гри на релізі.

1 коментар Facebook Twitter Vk Telegram

«Ми хочемо 90». Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли, що очікували значно гірших відгуків гравців через баги, але прагнуть, щоб вона сягнула ще вище

CEO української студії GSC Game World Євген Григорович зізнався, що очікував набагато гірших відгуків користувачів у Steam для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, враховуючи технічний стан гри на релізі.

«Я очікував набагато меншого успіху, ніж ми отримали від аудиторії. Ми цього боялися… ми знаємо, що гра вийшла в такому стані, в якому ми хотіли б її зробити кращою. А коли випускаєш гру, завжди є якісь баги. Ми знаємо, можливо, половину з них. Ми знаємо, що хотіли б мати більше часу, але це наше обмеження. Неможливо зробити більше, ніж ми робили», — розповів Григорович виданню IGN.

За його словами розробники, бачать набагато більше проблем у грі, ніж ті, що зазвичай знаходять гравці. На його думку, багато гравців не стикалися з 99% багів, присутніх в S.T.A.L.K.E.R. 2.

«Ми подумали: „А що, якщо гравці зіткнуться з цією проблемою, а ми її ще не виправили?“. І оскільки ми бачили набагато більше, ми були набагато більш стурбовані. Неможливо було сказати, скільки людей зіткнеться з цією проблемою, або скільки людей зіткнеться з проблемами, з якими ми ще не стикалися і про які не знаємо. Це дуже стресовий момент», — пояснив очільник GSC Game World.

Він додав, що боявся, що S.T.A.L.K.E.R. 2 отримає через гірше сприйняття, ніж могло б бути. Проте гру вже неодноразово переносили, і розробники вже «не мали сил витримати ще один марафон». 

Нагадаємо, що попри слова засновника студії GSC Game World Сергія Григоровича про те, що в грі «багів вже настільки мало, що вже не соромно випускати», технічна сторона S.T.A.L.K.E.R. 2 лишається найслабшим місцем проєкту, на який нарікає чимало оглядачів та гравців.

Попри баги, Євген Григорович говорить, що пишається S.T.A.L.K.E.R. 2. Креативна директорка проєкту Марія Григорович також  задоволена фундаментом, який створила GSC. «Ви сподіваєтеся, що люди відчують, що гра є… Вона не така ідеальна, як ми хотіли, але це гра з душею», — говорить вона.

S.T.A.L.K.E.R. 2. розійшлася накладом у мільйон копій менш ніж за два дні. На агрегаторі рецензій оглядачів metacritic S.T.A.L.K.E.R. 2 отримала «посередні» 73 бали та ще 74 на OpenCritic. У Steam, оцінка якого базується на основі відгуків гравців, гра отримала 78% схвальних, але після кількох патчів з виправленнями піднялася до 84% з 66,856

Але Євген Григорович прагне, щоб ця оцінка зросла ще більше. «Для творчої людини хочеться отримати досягнення, що ми зробили гру, яка сподобалася 90% людей, не 85, не 83, не 86. Ми хочемо 90. „Але 89 теж добре!“ Ні! 89 починається з восьми, а ви хочете почати з дев’яти. Я провів [за розробкою] шість років. Це, мабуть, дитяча забаганка, але ти хочеш цього досягти», — зізнався CEO GSC Game World.

Источник: dev.ua

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *