Колишній креативний директор 4A Games: «Шкодую, що не вмовили видавця начальником канібалів у Ямантау зробити путіна» | dev.ua

Колишній креативний директор 4A Games: «Шкодую, що не вмовили видавця начальником канібалів у Ямантау зробити путіна»

Відомий український розробник відеоігор Андрій Прохоров, який стояв за розробкою S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl та серії ігор Metro, а нині відновлюється після обширного інсульту, розповів про своє бачення цих франшиз зараз.

Залишити коментар Facebook Twitter Vk Telegram

Колишній креативний директор 4A Games: «Шкодую, що не вмовили видавця начальником канібалів у Ямантау зробити путіна»

Відомий український розробник відеоігор Андрій Прохоров, який стояв за розробкою S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl та серії ігор Metro, а нині відновлюється після обширного інсульту, розповів про своє бачення цих франшиз зараз.

Андрій «PROF» Прохоров, який є співзасновником 4A Games, найбільш відомої за серією Metro, зазнав обширного інсульту, коли працював над бета-версію останньої на сьогодні частини — Metro: Exodus. В інтерв’ю SlavaR Blog він розповів, що у 2021 році зрозумів, що реабілітацію та роботу повноцінно поєднувати не виходить, і тому вирішив покинути студію 4A Games.

За 6 років відновлення, Прохоров вже може ходити без палиці, самостійно їздить за кордон, а цього року знову почав плавати в морі. «Але це все ще середина шляху. На жаль, процес відновлення після інсульту і паралічу, він багаторічний», — відзначив розробник.

За його словами, його відхід від розробки може «буде навіть краще» й дасть простір для нових свіжих ідей. «Вважаю, що я свою головну задачу виконав раніше — допоміг формуванню і становленню хлопців з команди й думаю, що вони тепер впораються і без мене», — сказав Прохоров.

Він сказав, що пишається Metro: Exodus і вважає її найкращим, що встиг зробити до відходу від ігрової індустрії. 

«Що б хотілося зробити краще? Хммм, шкодую, що не вмовили видавця начальником канібалів у Ямантау зробити путіна, який мав здохнути під столом, верещачи про помилування… Можливо, це б вплинуло на ноосферу, і воно б уже здохло і не розв’язало війну», — заявив український розробник.

Коментуючи реліз S.T.A.L.K.E.R на сучасних консолях, Прохоров сказав, що його «віртуальна дитина пішла до школи, а потім в інститут», і проєкт росте й розвивається.

«Проєкт виглядає добротним і якісним. Я задоволений побаченим у трейлерах і радий за хлопців. Відчувається трохи вплив серії Metro, але воно цілком органічне і мною вітається. З критики — по роликах склалося якесь відчуття барвистості, якогось свята апокаліпсису. Але знову ж таки в трейлерах якось склалося робити все трохи яскравішим. Сподіваюся, в самій грі атмосфера буде більш похмурою, more desaturated», — прокоментував Андрій Прохоров нещодавні покази S.T.A.L.K.E.R. 2.

Нагадаємо, що раніше шведська холдингова компанія Embracer Group опублікувала заяву про залучення $168,4 млн — вони дають їй змогу скасувати опціон Saber Interactive на придбання 4A Games і Zen Studios. Наразі українська студія працює над двома неанонсованими іграми.

Источник: dev.ua

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *