Двоє братів-айтівців запустили освітню платформу для розробників SHEPIT: ідея народилася під час блекауту, а для старту довелося продати автівку | dev.ua

Двоє братів-айтівців запустили освітню платформу для розробників SHEPIT: ідея народилася під час блекауту, а для старту довелося продати автівку

Двоє братів Мирослав і Гліб створили освітню мультиплатформу для розробників ігор, кіберспортсменів і геймерів. SHEPIT став для айтівців не просто викликом, а справжнім життєвим проєктом. 

Залишити коментар Facebook Twitter Vk Telegram

Двоє братів-айтівців запустили освітню платформу для розробників SHEPIT: ідея народилася під час блекауту, а для старту довелося продати автівку

Двоє братів Мирослав і Гліб створили освітню мультиплатформу для розробників ігор, кіберспортсменів і геймерів. SHEPIT став для айтівців не просто викликом, а справжнім життєвим проєктом. 

Коротко, що таке SHEPIT

SHEPIT — освітня мультиплатформа для розробників ігор, кіберспортсменів і геймерів, яка має на меті стати настільним сервісом із грамотного геймдевелопменту та пошуку себе у сфері геймінгу.

Історія

Мирослав працює в геймдев-сфері вже 7 років, із них — 5 в ролі геймдизайнера. Увесь цей час він постійно навчався й зібрав у власну хмару знань майже на 1 терабайт даних. 

«Ця манія до колекціонування знань дала мені чітке розуміння: в Україні дуже мало інформації про розробку ігор глибше базових знань з Unity та геймдизайну. І це особливо торкається нішевих професій, які зараз дуже важливі», — розповів Мирослав у блозі GameDev DOU.

Ідея зробити інформаційну платформу для розробників народилася, коли Мирослав і його брат Гліб, який також має досвід роботи у сфері геймдеву, сиділи в кафе під час блекауту. Згодом, обміркувавши всі деталі, брати зрозуміли, що для реалізації задуманого потрібна сума, яка становить третину вартості їхнього будинку. Такої суми у хлопців не було, і Мирослав продав своє улюблене авто.

Оскільки бюджет проєкту був невеликий, розробники звернулись до фрилансерів-початківців: дизайнера та програміста. 

«У якомусь сенсі всі ми були джунами. Я і брат джуни в бізнесі, а наша нова команда — джуни в розробці. Проте цей підхід спрацював: команда зросла з талановитих новачків, готових працювати на результат», — сказав Мирослав. 

Реліз

Зараз це альфа-версія платформи, на якій лише курси. Користувачі можуть зайти, зареєструватися, пройти курс, отримати сертифікат і завантажити його на комп’ютер чи в LinkedIn. 

«Важливо, що ви можете побачити наш стиль. А це про зручність, ефективність і переосмислення багатьох елементів у процесі самонавчання», — поясний Мирослав. 

Головна особливість, яку вказано одразу в картці курсу, — це рівень складності: для початківців, спеціалістів та експертів.

Наразі записані чотири курси: два для початківців, які є безплатними, і два — для спеціалістів.

Курси для початківців:

  • Game Designer — про все головне у професії геймдизайнера. Цей курс сфокусований на всіх аспектах роботи ГД. Ви дізнаєтеся все про цей ринок і професію та зможете доторкнутися до креативу й рутини цієї професії. Брати додали до матеріалів документацію по їхньому інді-прототипу, з якого можна витягнути багато корисних шаблонів і побачити, як виглядав процес ухвалення рішень у студії.
  • Narrative Designer — тут розробники розгулялися на практиці. Курс сфокусований на тому, як наративному дизайнеру створювати продукт, яким можна продемонструвати свої письменницькі скіли. Містить багато інформації про жанри, сетинги та вподобання аудиторій.
  • Курси для спеціалістів:

  • Sound Designer — створення звуку для комп’ютерних ігор.
    Практичний курс для спеціалістів зі звуку, які хочуть дізнатися, як працювати в геймдеві. Курс знайомить із повним циклом розробки звуку для комп’ютерних ігор. Ви дізнаєтесь, як правильно працювати з командою, розробляти документацію й імплементувати звук за допомогою аудіорушія Wwise. І найголовніше — навчитеся мислити як саунд-дизайнер.
  • Project Manager — проєктний менеджмент у сфері геймдев.
    Курс для тих, хто хоче освоїти всі тонкощі управління ігровими проєктами: від мобільних ігор до ПК, від продукту до аутсорсу, від інді-команд до великих корпорацій. 
  • Серед викладачів — професіонали з викладацьким досвідом, більшість яких знайшли саме на GameDev DOU.

    Плани

    На майбутній апдейт команда SHEPIT готує функціонал, що допоможе засвоювати інформацію людям із вадами зору та слуху.

    Крім того, планують:

  • покращити якість самонавчання;
  • розширити інструменти для практики;
  • створити велику кількість документації з інструкціями;
  • розробити нові курси за участю провідних експертів.
  • «Ми прагнемо стати найзручнішою платформою для самонавчання в геймдеві. І ми шукаємо інвестиції, щоб реалізувати ці амбітні плани», — сказав про плани Мирослав.

    Источник: dev.ua

    Comments

    No comments yet. Why don’t you start the discussion?

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *