«Було дуже багато мітингів». Розробник пішов з Bethesda у розпал роботи Starfield, щоб створити власну інді-студію | dev.ua

«Було дуже багато мітингів». Розробник пішов з Bethesda у розпал роботи Starfield, щоб створити власну інді-студію

Розробник ігор Нейт Перкейпіл (Nate Purkeypile) працював художником з освітлення у Fallout 3, Fallout 4 та Skyrim, був провідним художником у Fallout 76, а також створив кілька культових локацій, таких як Diamond City, Little Lamplight та Paradise Falls. Він розповів, йому стало некомфортно працювати, коли кількість співробітників Bethesda різко збільшилась під час розробки Starfield.

Залишити коментар Facebook Twitter Vk Telegram

«Було дуже багато мітингів». Розробник пішов з Bethesda у розпал роботи Starfield, щоб створити власну інді-студію

Розробник ігор Нейт Перкейпіл (Nate Purkeypile) працював художником з освітлення у Fallout 3, Fallout 4 та Skyrim, був провідним художником у Fallout 76, а також створив кілька культових локацій, таких як Diamond City, Little Lamplight та Paradise Falls. Він розповів, йому стало некомфортно працювати, коли кількість співробітників Bethesda різко збільшилась під час розробки Starfield.

Як повідомляє PC Gamer, Перкейпіл покинув Bethesda, щоб заснувати власну студію Just Purkey Games і тепер, по суті, є соло-розробником. Його перша гра, The Axis Unseen — хеві-метал хоррор з полюванням з лука, який нагадує проходження Skyrim у ролі лучника.

«Я знаю, що у багатьох людей є думки про Starfield і про те, що він, можливо, занадто великий, мав би бути меншим. Я багато з чим погоджуюся, і хоча мені дуже подобалося працювати в Bethesda, коли нас було приблизно 65-110 людей над Fallout 3 і Skyrim, мені подобалося набагато менше, коли компанія розросталася і розросталася», — зізнався розробник.

За його словами, кількість розробників у Bethesda під час розробки Starfield різко зросла з часів створення Skyrim та Fallout. «Над Starfield працювало близько 500 осіб, і це не враховуючи аутсорсингових компаній (BGS, BGS Austin, BGS Dallas, BGS Montreal). Це просто не мій стиль. Було дуже багато зустрічей, і це не той спосіб, яким я люблю створювати ігри», — пояснив Перкейпіл.

Він додав, що завжди любив інді-ігри й у 2021 році вирішив, що якщо зараз не спробує створити одну з них, то вже ніколи не матиме такої нагоди. — сказав він. Використовуючи Unreal 5, Перкейпіл створив The Axis Unseen — світ, який «не процедурний, а на 100% створений вручну».

The Axis Unseen вже має сторінку в Steam та демоверсію. Реліз гри запланований на 24 жовтня 2024 року.

Нещодавно відомий ігровий журналіст Джейсон Шраєр заявив, що в Xbox, яка володіє Bethesda, наразі перебуває в безладі через непослідовність у заявах і нечіткі, розпливчасті плани розвитку.

Источник: dev.ua

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *