Австралійсько-українська інді-гра Copycat про кицьку з притулку здобула схвальні відгуки в Steam | dev.ua

Австралійсько-українська інді-гра Copycat про кицьку з притулку здобула схвальні відгуки в Steam

В Steam вийшла гра Copycat від студії Spoonful of Wonder в Сіднеї (Австралія), яку заснували Саманта Кейбл та Костя Ляхов. Проєкт розповідає історію щойно усиновленої кішки з притулку, яка «стає жертвою ретельно продуманого плану, коли ревнивий бродячий наслідувач краде її місце в будинку».

Залишити коментар Facebook Twitter Vk Telegram

Австралійсько-українська інді-гра Copycat про кицьку з притулку здобула схвальні відгуки в Steam

В Steam вийшла гра Copycat від студії Spoonful of Wonder в Сіднеї (Австралія), яку заснували Саманта Кейбл та Костя Ляхов. Проєкт розповідає історію щойно усиновленої кішки з притулку, яка «стає жертвою ретельно продуманого плану, коли ревнивий бродячий наслідувач краде її місце в будинку».

Copycat є дебютною грою австралійсько-українського дуету розробників. На сторінці студії зазначається, що Саманта й Костя знайомі понад 10 років, за які”спродюсували шестихвилинну анімацію, що підіймає настрій», кілька короткометражних фільмів, а також дитячу книгу. Copycat — їхній найбільший спільний проєкт.

«Copycat — це інді-гра, заснована на оповіді, яка ідеально підходить для того, щоб затишно провести похмурий день. Це зворушлива, чуттєва і сповнена надій австралійська історія, що розповідає про зв’язок між людиною і домашньою твариною у всіх її проявах. Кольорові візуальні ефекти гри викликають захват у глядачів і водночас дають змогу зазирнути в темні глибини душі», — йдеться в описі гри в Steam.

Вона розповідає історії кішки Дон, яка вважає, що їй місце на вулиці, але натомість потрапляє з притулку до будинку самотньої австралійки Олівії. Між ними зав’язується дружба, але все змінюється, коли Олівія хворіє, а місце Дон в будинку захоплює нахабний вуличний кіт.

Copycat вийшла 19 вересня в Steam і вже зібрала понад 400 відгуків (80% позитивних). Багато оглядачів та гравців відзначають зворушливий та сумний сюжет гри. «Я не знав, що таке розбите серце, доки не зіграв у Copycat», — зізнався журналіст TechRadar.

Розробники говорять, що теми дому, приналежності та відторгнення, які підіймаються в грі, є для них дуже особистими.

За словами Саманти, розробка почалася під час пандемії COVID-19, коли автори гри були розлучені зі своїми сім’ями в різних країнах. Крім географічної, вони відчували й емоційну віддаленість й осмислювали своє уявлення про дім. Розробниця відзначила, що виросла, переїжджаючи між різними країнами, і її уявлення про дім значно відрізняється від Кості.

«Мій дім зараз, у певному сенсі, недоступний для мене, тому що він знаходиться посеред зони бойових дій в Україні. Тож ми обидва по-різному розуміємо, що таке дім, але ми обоє почали більше цінувати цю концепцію через нещодавні події», — розповідав Ляхов в інтерв’ю GamesHub.

За його словами, Copycat це зрештою людська історія, розказана з перспективи кицьки. «Деякі серця можуть бути розбиті. Зрештою, це гра про розбиті серця, і в ній є сумні моменти. Ми обіцяємо, що жоден кіт не постраждав, але, безумовно, є велика емоційна крива і подорож, яку проходять персонажі», — попередив розробник.

Copycat має українську локалізацію й доступна в Steam за ціною 292 грн (з 10% знижки).

Источник: dev.ua

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *